Hogyan használjuk a Twittert álláskereséskor
A legtöbb ember ma sok állásajánlatot kap minden nap. Ezért ahhoz, hogy munkát kapjanak, meg kell találniuk a módját, hogy hatékonyabbá tegyék álláskeresésüket. A Twitter nagyszerű munkakeresési eszköz lehet. Valójában a platform nagyon felhasználóbarát, és könnyen felépített, bárki számára érthető felépítésű. Ráadásul a Twitter tele van olyan ajánlatokkal és lehetőségekkel, amelyek előnyösek lehetnek az álláskeresők számára. Tehát, ha munkát keres, vagy ha lehetőséget keres, íme néhány lépés a Twitter használatához.
Tegye megfelelővé Twitter-profilját
Ha megtalálta az Önt érdeklő céget, szánjon időt egy olyan profil kialakítására, amely az ő igényeihez igazodik. Még egy rövid közösségimédia-profil is meg tudja csinálni a trükköt. Íme néhány általános tipp: A lehető legátfogóbb módon hozza nyilvánosságra a nevét. Ha van podcastja, adja hozzá leírásként, és csatoljon egy linket. Sok vállalat használja a „Kapcsolódás” gombot állásoldalain, és szeretné látni, mennyire aktív a közönsége.
Kövesse a megfelelő Twitter hashtageket
Az álláslehetőségekkel rendelkező munkáltatóktól küldött tweetek nagyszerű módja annak, hogy megtudja, miről is szól a vállalat. Csak győződjön meg arról, hogy a megfelelőeket követi! Több ezer potenciális munkaadót találhat meg a Twitteren keresztül. A trükk az, hogy szűkítsd le és találd meg a legjobbakat.
Kövesse és vonja be a megfelelő embereket a Twitteren
Kövesse az összes olyan útmutatást, amely érdeklődést mutat a munkája iránt. Említse meg a vállalatot, amelyet fontolóra vesz. Kövesd a bloggereket a választott iparágban. Tudassa velük, hogy érdekli az általuk ajánlott pozíció. Ha 24 órán belül nem kap választ, akkor nem érdekli őket.
Hozzon létre érdekes tartalmat a Twitteren
A Twitter, mint minden más közösségi média platform, platformot kínál a másokkal való interakcióhoz. Ha új állást keres, nevének és elérhetőségének jól ismertnek kell lennie a toborzók számára. Ez lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan döntsenek arról, hogy Ön-e valaki, akivel beszélgetni szeretnének, és megfelelő lesz-e a cégük számára.